Fullt hus i hela lägenheten, trött och dåsig

2010-01-03 - 23:42:37 / Cissi möter världen
Nu börjar dagen gå mot sitt slut och jag är trött och slut
känner mig dåsig och har sjukt ont i kroppen och halsen och känner mig febrig
skyller på dålig kost lite sömn och för lite anatomi plugg..
I veckan ska jag plugga rätt mkt men jobbar även rätt mkt.
jobbar må-tis-tors-fre och skolan måndag,torsdag typ... eller något åt de hållet
+ att ja har körlektion och psykologen som väntar.. en skön vecka men vill bara vara ledig..
Tror jag ska dra iväg o träna imorn efter skolan innan jobbet så ja hinner rebota om min hjärna innan jobbet
så jag vet vad jag pysslar med.



Denna helg kommer gå i sorgens färger och sånger, vad har folk på vägarna att göra i denna halka?
Sörjer med alla anhöriga, det är aldrig lätt att förlora någon nära..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: