Hard to know what to think

2010-01-13 - 11:00:32 / Cissi möter världen
Har varit dålig på updates på senare tid men har haft rätt mycket att plugga,
extremt mycket så sätter mig sällan framför bloggen då.
Har tenta på anatomi och fysiologi på fredag och även en nästa fredag som är en omtenta
på vårdvetenskapen. Har sagt ifrån alla jobb tider under dessa två veckor för att ja inte hinner plugga och jobba samtidigt..
Hoppas jobbet accepterar det och ringer mig mer senare.
Bokade en resa igår till värmen som bär av förmodligen i september med min kärlek och hans föräldrar.
Kan vara skönt att komma iväg och ta det lite lugnt då.

Nu ska jag plugga vidare om Autonoma och viljestyrda regleringar..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: