Lite trött, men ofatbart lycklig

2010-01-01 - 15:06:51 / Cissi möter världen
Blev en störtskön nyår med 3 rätters middag tillsammans med Madde och Linus och sambon så klart.
Lite dricka, massa flum, skön musik och skönt gung. Mys faktor och precis lagom kväll måste jag säga.
Gick iväg till gärdet och tittade på raketerna och drack lite äcklig skumpa haha
alla tog en klunk och sa nej de där dricker vi inte haha.
Gav 3 nyårslöften, ett tillsammans med min sambo och två egna. Så har jag kvar bloggen vid
nästa nyår tänker jag avslöja dom :)
men innan det så lär det märkas om det blev håll bara löften.
Brukar aldrig lova saker om jag inte är hundra % säker på att jag kan hålla dom, så vi får se hur detta går.

Idag åker vi förmodligen upp till Tierp beror lite på hur allt går med älsklingens förbaskade förkylning..
På söndag fyller man år oxå, suck.. 19 år ingen ålder juh :P
3 Kommentarer
Anonym

nej du är fortfarande bara barnet =)

2010-01-01 @ 16:10:28
Anonym

låt mig gissa!



1. gå ner i vikt

2. klara skolan

gemensamma. evig kärlek

2010-01-02 @ 11:37:24
Anonym

neeeej spännande:) hihi, tycker du ska skriva vad löftena är... iaf, LYCKA TILL! :)

2010-01-03 @ 11:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: