Ny dag börjades med promenad och en god shake

2010-01-26 - 12:57:19 / Cissi möter världen
Började min morgon med att bli väck av nån som knackade på dörren,
dom skulle komma och lämna min bok jag beställt, men trött och naken som jag var orkade jag inte stressa upp
för att ta på mig kläder och öppna dörren, istället får jag hämta den klockan 4 på kvantum..
Efter shaken som jag drack (orkade inte göra frukost, så blev en naturdiet päron shake) gick jag till affären och handle lite till middagen och annat som behövdes och sen tog jag mig en liten kort promenad.
Kom just på att jag inte kan plugga utan den där boken vilket gjorde mig lite sur eftersom jag är ledig idag.
Men fanns tydligen lite hemsidor som berörde ämnet och som jag ska läsa..

Börjar bli trött på debattet mellan dig Momo, störs du på mig, sluta läs då. Väljer att inte ödsla energi mer på dig nu, jag står för det jag tycker och jag är den jag är. Funkar inte det för dig så hitta en annan blogg att följa.

Gjorde i ordning lite lunch nu, eller ja det var en matlåda, men tyckte den smaka konstigt tror den stått för länge i kylen så jag skiter i att äta upp den. Ikväll ska jag laga en smarrig kycklingsallad till min darling och mig! Mumma.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: