Persuing my dreams

2010-01-13 - 13:17:16 / Träning och kost

Jag tycker inte om mig själv just nu, inte alls faktiskt.
Tycker om mig själv som person, hur jag är och hur jag tänker.
men tycker inte om min utsida just nu, det är väl så ibland.
men ja ska göra någonting åt det. Ska bara plugga klart till klockan 3
sen ska jag göra något och sen ska in till nyköping och göra risk 1an till körkortet
Sen kommer jag hem skit sent o då ska jag sova...

 En bild för 2 sommrar sen, då tyckte ja att ja var världens största, nu tycker ja att ja är skit fin på den bilden. Tänk vad man kan ändra sig...

1 Kommentarer
Anonym

Du har anorektisk syn på dig själv om du tyckte du var tjock på den bilden för du är likadan nu om man jämför med din senaste bild. fast du har ändrats i ansiktet men det gör man ju när man växer upp.

2010-01-13 @ 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: