Måste

2010-03-17 - 22:02:54 / Träning och kost
Kan inte tänka på annat än mat och träning, måste träna
äta mindre. Får inte se ut så här, jag äcklas, mår illa, träna träna träna
Orkar inte ibland då äter mina tankar upp mig, vet inte vad ja ska göra.
Kan inte sluta tänka. Hur mkt kcal innehåller den här, hur mkt innehåller den där?
Vill inte överstiga 600kcal om dagen, men ibland gör jag det ändå..
känner mig smalare men har bara gått ner 3 kg sen i måndags,
way to go neey.. Känner mig som en person med ätstörningar fast jag är fet, hur var det nu igen bmi som visade överviktig, eller fetma, spelar ingen roll äcklig är jag.
Vågar inte säga till någon vad jag tänker, vågar inte visa något.
Vill inte att folk ska tro att ja försöker vara någon som ja inte är.
jag försöker inte men mina tankar dödar mig, kalorier, för mkt kaolrier.
Måste träna, måste bli smalare, måste bli mindre, thinspo, thininspiration
vad kommer alla tankar ifrån?
Just nu vet ja fan inte vad jag mår bra av, all jäkla stress får mig att kolapsa
Ska fan sluta, måste sluta. slute med vansinnes idér. men vill bara, vill bara
bli vacker, vackert smal, vacker liten, vackra nyckelben

Tar en promenad till idag, bara för att jag måste
1 Kommentarer
Madde

Tjejen du vet att du inte behöver men jag vet att det är viktigt för dig. Denna gång kanske du behöver göra det på ett annat sätt så att det funkar så att du slipper bli besviken på dig själv. Rimliga mål, arbeta ihop med någon så att det ökar motivationen. Du är fin

2010-03-17 @ 23:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: