Är rädd för att inte räcka till, att jag i...

2010-10-25 - 23:28:11 /

Är rädd för att inte räcka till, att jag inte duger som jag är. Hur vet jag att jag är vacker när jag inte ser mig själv i spegeln? Hur vet jag att jag har påverkat någon, gjort ett avtryck? Hur vet jag vad kärlek är när jag 90% av dygnets tid går och inbillar mig själv att jag aldrig duger åt någon, att det alltid kommer finnas människor som är finare än mig, smalare, sötare, större, vackrare. Det finns alltid folk som betyder mer än jag gör. Alltid någon som är nummer ett. När blir jag nummer 1? Jag vill bara räcka till, ha ett uns självförtroende..

1 Kommentarer
Anonym

Var inte osäker, du är jättebra. Lita på det!

2010-11-08 @ 14:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: