Längtar bort

2010-09-02 - 18:40:59 / Cissi möter världen
Tränat två dar den här veckan, och känner mig stolt att jag hade lite kondition och styrka kvar.
Känns skön att kommit igång igen.
Min kropp vänjer sig mer och mer med lågt kcal intag vilket jag gillar.
Går runt på ca 1000kcal om dagen nu och känns helt okey!
Ibland blir det mer som igår bliev det 1200 och idag är jag än så länge oppe i 300kcal, men ska äta kvällsmat oxå.
Hoppas det börjar göra resultat snart. Eller ja, mer en de 5kg jag har gått ner vill säga hehe.

Längtar tusan till utlansresan nu, det bara spritter i kroppen av tanken på stranden och värmen.



En tre år gammal bild från Kreta, med snygga röda linjer! haha


1 år gammal bild på älsklingen i Egypten!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: