As we say goodbye, we drift further away

2011-04-25 - 10:48:15 / Mellan himmel o jord
Får väl göra en korrigering.. "min man" svarade på smset.
En glad gubbe och kram. Hjärtat drog en volt och mitt redan stillestående pluggande står mera still.
Jag vill bara vara hans igen....

Hittat ett nytt hus jag vill bo i, kommer inte leta efter en lägenhet. Jag vill bo i hus.
Även om det aldrig kommer bli samma sak som det huset jag trodde skulle vara mitt
Men jag vill ha ett eget hus. Har hittat ett nu. Ett helt perfekt hus.
Det är vitt med lite ljusa beige knutar, alltid velat ha ett vitt hus.
Vi skulle måla "vårat" hus vitt, med blå knutar. Hade kunnat måla det i vilket färg som helst egentligen
var ju bara en dröm.



Jag undrar om du springer lika tidigt i år på Jogersö..
2 Kommentarer
SANNA

DAGENS BLOGG - Vinnare & ny omgång uppe nu! Lycka till!! :)



Kramar, Sannaakarin

2011-04-25 @ 16:34:30
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
louize

hahah ja men precis :)

2011-04-25 @ 19:10:48
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: