Det spelade ingen roll

2011-04-10 - 02:29:37 / Cissi möter världen
Kom nyss hem efter en sväng på krogen, skulle bli ett glas vin men slutade med
att det blev några cider och en bror som bjöd på redbull vodka..
Trodde krogen skulle bli annorlunda som singel, att man på något sett skulle börja kolla eller
spana på killar. Men var inte så, såg en kille med en lila quicksilver tröja och trodde det var dig jag såg,
sen såg jag bara dig om och om igen. Allt jag kan tänka på är dig.
Men nu har jag gett dig allt jag äger och har, allt jag äger och har.
Du är mitt allt, och det ska du förbli..
1 Kommentarer
Lisen

You got mail! Bättre sent än aldrig eller hur? ;)



Ta hand om dig tjejen!

2011-04-10 @ 13:56:09
URL: http://kentsdotter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: