Goals and hesitations

2011-04-28 - 17:46:58 / Cissi möter världen
Det när nog sommar ute!
Varit och fikat med underbara Robert idag, myspys i solen och sen en tur till hamnen och
fixa någon bildel till hans nya saab. Vill ha körkort.nu
Men tror jag skulle bli latare då, nu går jag runt överallt så skönt.
Men en sak vill jag ha, måste ja snart. HUS!

Min lista på mål just nu, ingen direkt ordning, kanske en viss ordning men inte egentligen.
  • Ta körkort (sommaren-11 eller hösten-11)
  • Plugga klart sista året till Sjuksköterska (färdig våren -12)
  • Få fast jobb på Nyk. Las.
  • Skaffa mig ett hus, gärna i Oxelösund
  • En man som älskar mig för den jag är och gärna med vill bo i hus
  • Jobba något år och sen slå mig till ro och bilda familj.
  • Skaffa mig en viffo. (Gärna Tibetansk Spaniel eller kanske en Golden Retriver)
  • Lära mig åka skridskor + inlines
  • Ta en kurs i trädgårdsodlingar eller ja, skulle vilja kunna plantera blommor iallafall.
  • Träna och kunna springa milen under 55min

Ja det är väl några mål, eller mål är nog fel uttryck, mera önskningar och kanske lite förhoppningar på min framtid och på mig själv. De 4 första målen är ju helt egna och rent personliga som bara jag kan styra över. Men det svåra är väl som alltid kärleken. Trodde verkligen jag hade hittat den rätta och tror fortfarande att han och jag är sjukt bra och menade för varandra. När allt liksom bara klaffar och stämmer och gjort från början. Men som sagt,
alla broar som byggs står inte kvar när vädret skiftar. Inte om inte grunden är välbyggd från start.

Men som sagt, nu består mitt liv i av att plugga, praktisera, jobba och träna.
Några vänner träffar jag ibland men annars så har jag inte tid eller ork att ta itu med mera.
Klarar inte ens av mina egna känslor just nu, så hur skulle jag då klara av att någon annan skulle gilla mig?
Och dessutom letar jag inte efter någon ny heller, jag kommer ligga på is och hoppas den "förra" bron vill
börja om igen och byggas på nytt.

Lite senare kommer det lite bilder på mina nya shorts och min nya väska! Nöjd som tusan att jag kom i ett par jeans shorts från ungdomsavdelningen på HM, det var inte igår kan ja säga dig!


Goaste Robert och en tjockis till mig. Haha :)

1 Kommentarer
dreamsandthoughts

jaa det är jätte fint! :)

2011-04-28 @ 18:52:57
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: