Jag säger vi, fast det är jag och du..

2011-04-06 - 17:58:31 / Cissi möter världen
Hittade en sån fin bild på dig, blir helt varm när jag ser dig. Kommer ihåg lägenheten, min första lägenhet, eller våran första men den var juh din. Vi badade nästan varje kväll med fönstret öppet och vi pratade massor.. Där kom vårat intern skämt "väggen" fram och sen körde vi med det nästan jämt.

Jag ska få träffa dig på fredag, få ge dig en kram och få säga vad jag tänker. Jag vet att det kommer bli stelt, jag vet att jag kommer bli ledsen men nu är mina tårar slut så vet att jag inte kommer gråta. Jag hoppas du inte är så där snygg som du var sist, var nästan jobbigt. hehe. Jag ska vara sjukt snygg inte för att du kommer titta på mig så, men ska vara snygg iallafall.

I Egypten för 2 år sedan, varmt, hett och öken. Men kul hade vi och snygga var vi!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: