Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

2011-04-28 - 08:04:42 / Kärlek
Det känns som om jag förlorat min familj,
jag har min mamma och min underbart snälla bror som låter mig bo hos honom.
Jag har min underbara låtsats pappa med syskonen.
Men jag saknar alla som hade kommit utöver.
Svärmor + man, svägerska + 3 super söta barn och himla snäll man. Extra "farmor".
Jag saknar oxå en viss hund, den söta lilla fyrbenta tönten som jag lärde att vifta på händerna.
Eller ja tassarna.

Det blir sommar nu, det blir vår. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte älskar er allihopa.
Men vad tjänar det till att skriva i en blogg ingen egentligen läser?
Någon gång så vet dem det.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: