Lover beyond your imagination

2011-04-15 - 06:08:05 / Mellan himmel o jord
Ska gå till en 9timmars dag på praktiken nu och sen vankas det helg.
Ser ut att vart kallt ute i natt då det är frost över vissa bilar, konstig då jag hade 8grader hos mig vid 22 tiden..
Kanske är morgon dagg som ser ut som frost? hmm

Min mage har börjat göra riktigt ont denna vecka, vet inte alls vad det är med det. Kan bero på att jag nu dricker minst 3koppar kaffe om dagen när jag förut inte drack alls.. Eller att jag inte har varit ute och gått eller sprungit sen i Onsdags. Visserligen är jag som en duracell kanin på praktiken och far kors och tvärs hela tiden så motion får ja då allt. Men inte mer än vardagsmotion. Undra om männikan förr i tiden hade sånna I-landsproblem att dem inte han träna?
Visserligen fanns det ingen tv, data, bilar och man jagade maten man åt men ändå. Undrar om tänket fanns?


Denna lilla krabat har då allt vår känslor eller om det bara är känslor i övrigt. Hon hoppar och springer mellan möblerna till att sen bli lugn och ligga och trassla in sig en hel del I brorsans drapperi. Ska se om jag får ut den bilden på henne, ofantligt söt är hon.
Och vilket stöd hon är!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: