Swim across the ocean and back

2011-04-05 - 09:03:32 / Kärlek


Åker och simmar och solar lite, dock inte på denna härliga strand men
på badhuset..




Jag drömde om dig inatt, förstår inte varför du alltid är lika snygg och charmig.
Nu var vi osams, vi som aldrig blev osams. Var annourlunda att stå som åskådare och se på. Vi skulle på bröllop och se när din vackra syster gifte sig, du var försenad och alla väntade på dig. Jag var förbannad och sur för när du tillslut kom så sa du till mig att det var mitt fel att du var sen, att du inte ville vara tillsammans längre...

En rätt töntig dröm, eller jätte töntig.
Men du var så snygg i din kostym, med slips och allt. Jag hade en vacker sommar klänning i ljus aprikos med blommor i håret och din syster var strålande vacker i sin brudklänning. Även om det var en dröm kändes det så äkta..
Jag drömde om dig flera gånger den här natten, kanske var för att vi pratade på kvällen
eller för att min hjärna har psykologisk krigsföring emot mig.
Din mamma hörde av sig igår, berättade hur mycket hon saknade mig, att det var längesen vi sågs och att hon såg fram emot att ses på onsdag. Jag saknar henne med, men mest saknar jag dig..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: