Tell me where the hell I am?

2011-04-18 - 20:21:38 / Orden från mig
Har vart en hel dag på operation, vantrivdes faktiskt.
Men vet inte om det var personen som jag gick med eller om det bara var mitt första intryck..
Allt känns rätt fel just nu, allt känns lite smått hopplöst utan dig och ditt stöd.
Och det är väl precis det du vill höra, du vill höra hur mycket du betyder, hur mycket jag vill ha dig tillbaka.
Du vill ha bekräftelsen, och jag ger dig den.
Jag förstår inte varför du ställde frågan till mig igår, varför du ens trodde att jag skulle kunna träffa en ny så snart.
När jag pratar bor jag fortfarande i huset, när jag pratar pratar jag fortfarande i vi-form.
Jag förstår inte ens hur du kunde se någon annan jämtemig, det finns ju bara du.

Don't you just walk away...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: