Will you ever look at me again?

2011-04-21 - 07:22:43 / Cissi möter världen
Datum exakt 1 månad idag sen vi separerade, veckor är det 5 veckor sedan..
Idag är de skär-torsdag. Sjukanmälde mig från operation idag för att jag måste ta mig till
farbror doktorn själv. Suck. Jag som varit frisk i evigheter nu, o så verkar de som jag dragit på mig nåt skit nu.
Aja, jag är ju frisk utvändigt iallafall, ingen hosta, halsont, feber osv.
Känner jag mig själv rätt kommer jag inte ringa vårdcentralen iallafall, för tycker bara det är hemskt jobbigt med att gå till läkaren. Vilket är rätt komsikt när jag själv läser till sjuksköterska.


Nu ska jag sova en stund till, sen får vi se vad dagen bjuder på..


Why, why do you look so sad?
2 Kommentarer
A Meths

Svar: Ja det var jätte länge sen men hitta på dig igen och tänkte att jag lika gärna kan skriva en rad eller två.



Skolan går inte så jätte bra, har inte varit där sen 15 december med undantag för vissa måndagar då jag skrivet prov och så, men jag försöker plugga så mycket jag kan för att troligen kunna komma tillbaka efter sommaren och göra mitt sista år.

Men som sagt magen spökar fortfarande och ingenting händer, ingen gör något.



Mega kram på dig

2011-04-21 @ 14:10:26
URL: http://meths.blogg.se/
SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

2011-04-21 @ 14:13:20
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: