Blommor och sol

2011-08-16 - 13:15:18 / Mellan himmel o jord
Nu har man damsugit och skurat golvet, samt storstädat badrummet.
luktar en blandning av rengöringsmedel och klorin! Skönt!
Har även äntligen fått dit borden på min nymålade vägg i köket, fasen så snyggt det blev.
Nu ska bara tavlan som jag hämtar på fredag ska upp och väggtexten, sen ser det guld ut.
Är sjukt nöjd över min egna prestation, vem visste att jag var en sån hejjare på att
måla om och tapetsera? Nu är det bara lite nytt hallgolv, men det får vänta tills jag vet om jag kan lägga om det eller ej.
Men nu känns det som mitt hem<3
Bilder får komma upp senare, har ingen kamera då den är sönder så får ta det så småningom, eller
kanske ha ett "hemma-hos-mig" reportage?

Time for work!
PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: