Det gjorde inte ont

2011-08-18 - 19:36:10 / Mellan himmel o jord
Det gjorde inte ont idag, det kändes faktiskt riktigt bra.
Att höra den där rösten jag inte hört på flera månader och inte känna ett dugg.
Det kändes bara bra. Riktigt bra. Ingen längtan, ingen saknad, inte ens en ledsamhet.
Jag har mitt liv nu och det är bara mitt.
Känner mig otroligt glad, och faktiskt lite wow känsla över att jag kommit hit.
Ska kura ner mig i badet nu med lite farmakoterpi papper inför tentan imorn.
Firade även att det är semester med en kebabrulle och över 1 timmas powerwalk.

Imorn har jag andra saker på schemat.

  • tenta
  • Gymma
  • Hämta tavla
  • Handla till mitt partay
  • kanske en snabbvisit till okle för att hämta mina militärpryls
  • Planera in högakusten leden! (mer om detta senare)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: