Don't hold me down

2011-08-22 - 19:31:49 / Mellan himmel o jord
Jag vet att jag inte alltid gör bra val, att jag går olika vägar
att jag har mina fel, mina brister, jag gör misstag och jag blir trampad på tåna.
Men jag gör mina egna fel, det är mina egna val.
Det är mina fel/brister och det är mina misstag.
Jag behöver inte rättfärdiga något som jag är så medveten om att jag gjort.

Ikväll går många tankar till en väldigt underbar kvinna.
Som jag inte kan tala om för hur bra hon faktiskt är.
Men mina tankar är hos dig, 3 veckor för sent kanske. Men ibland tar nyheter tid att komma fram.
Kramar dig i tankarna och rör mig utanför dörren för luft.





Du tog ett tag om min hals, du visste att du fick
även om det gick som på rutin.
Så många månader sen sist men det kändes precis som förr.
En dörr öppnades och en annan stängdes
Du hade rätt från början. Från första början hade du rätt.
1 Kommentarer
f

jaa :)

2011-08-22 @ 19:44:52
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: