Sometimes it hurts instead

2011-08-14 - 17:40:20 / Lite jaa
Regntunga moln ligger över lilla staden just nu,
har en sån längtan efter att ge mig ut och springa eller gå fort.
Bara gå, gå nånstans. Spelar snart ingen roll vart.
Just nu vill jag fly in i musiken och bara vara där tills jag hittar tillbaka till mitt jag igen.
Haft en bra dag på jobbet, trivs otroligt bra ihop med vissa jobbarkompisar vilket känns otroligt bra.
Fått beröm för att jag gör ett bra jobb vilket även det känns bra.
Fick för övrigt sova en hel natt inatt vilket var flera veckor sen sist och lyckades helt på egen hand
utan magic pills. GLAD. Men..(ja det kommer ett men) jag känner mig så jävla empty.
Fattar inte vart känslan kommer ifrån, känner mig som bortblåst i huvudet,
som att jag står som åskådare på mitt liv och tittar på.
Känslolöst på något vis.


I'll take a bruise, I know you're worth it
When you hit me, hit me hard

1 Kommentarer
Jasmine

Du skriver fint.

Känslan av tomhet kan ofta besvära mer än känslan av att vara ledsen. Man vet liksom inte riktigt hur man ska hantera det som känns inom en. Men man får försöka tänka positivt; det kommer bättre tider.



Svar: Tack så mycket! Jag blev själv förvånad över hur fin bilden faktiskt blev.

Roligt att du kikade in igen, det var ett tag sedan. Och väldigt kul att hitta tillbaka till din blogg. :)



Kram

2011-08-14 @ 22:53:50
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: