Wasted Heart

2011-08-25 - 19:17:13 / Mellan himmel o jord
Dagen har jag spenderat med en sen frukost hemma hos mor tillsamman med brorsan.
Sen åkte vi iväg och handlade och kollade bokhylla. Köpte ingen dock för kunde inte bestämma mig
och blev väldigt snål. Vilket jag är då det ska sparas till vettigare saker än möbler.
Men handlade lite matvaror iallafall som var behövligt i mina ekande skåp.
Sedan bjöd mamma på en sen lunch (mera middag) och sen kom jag upp här.
Till min relativt ensamma men fina tvåa.

Jag är ingen ensamvarg, blir lätt rastlös, blir lätt ensam med mina tankar.
Söker gärna kontakt, blir rätt jobbig. Idag uppskattas inte ensamheten alls,
hade behövt en vän här, eller dig. Faktiskt.
Punkt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: