I said it and I still mean it

2011-12-15 - 19:08:48 / Orden från mig
Jag vill att du öppnar min bröstkorg, känn om mina lungor är kvar
Andas jag ännu?
Pumpar mitt blod runt i mitt hjärta för känns som om det stannar ibland.
Kan du räkna mina revben, riva upp min hud för att se om det är trasigt.
Jag känner mig trasig, jag känner mig förstörd.
Vet du varför?
För att du sa det till mig, du sa att jag var så jävla förstörd men att jag inte insåg det själv.
Du som är min närmsta och bästa vän, det är du som ska ta ner mig på jorden. Det är du som alltid finns där.
Kanske var det ditt sätt att ta ner mig på jorden, men ont gör det.
Vill göra uppror som ett ledset barn, skrika desperat och sparkas och slåss.
Jag är inte förstörd. Jag mår ju bra. Kan du inte se det?
Älskade vän, vad är det för fel med att vara såhär glad?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: