-22 vad hände med våren?

2011-02-24 - 07:46:56 / Mellan himmel o jord
Har haft fullt upp i veckan, verkligen fullt upp.
Hinner knappt med mig själv i all denna stress, men men.
Igår han jag med veckans första träningspass vilket blev 1timma och 30minuter dance central.
Skönt var det men längtar mera efter löpbandet på gymmet.
Får se om jag hinner till gymmet idag eller om det blir badhuset med mamma.
Ska vara hos doktorn 9.30 och börjar sen inte jobba(inskolas) förän 14.30...
Idag ska jag vara på en annan våning och se hur dom har det där, hoppas på lite mera action än i tisdags då jag trodde jag skulle avliva av tristess för att det var så lugnt.


Någon mer än jag som längtar till värmen?
1 Kommentarer
Dilan

gud var härligt!!



ge mig sommar TACK!



Dog lite när jag såg bilden, det känns så overkligt och så långt bort, alltså sommaren.

2011-02-27 @ 15:32:07
URL: http://theboulevardofdilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: