Even brighter than the moon moon moon

2011-02-16 - 08:32:38 / Mellan himmel o jord
Har precis kommit in efter dryga 40minuters power walk.
Sjukt skönt, lagom kallt med minus 4 och riktigt bra känner jag mig i kroppen.
Druckit mig en kopp kaffe och en slarv frukost bestående av en cambridge shake.
Ska inte dricka dom egentligen för energin i min kropp blir så låg.
Men tänkte till frukost och sen en frukt till mellanmål så klarar jag mig.

Somnade redan vid 21.05 igår, sjukt trött efter dagens bravader. Så vaknade pigg och alert redan vid 06.30 idag.
Idag ska jag plugga inför tentan på måndag och ikväll funderar jag på ett spinningpass.


Måste köpa mig ett par solbrillor snart, saknar de två jag har på mig här..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: