Tired eyes, tired mind

2011-02-02 - 10:07:07 / Mellan himmel o jord
Oj oj oj, igår var jag så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Gick och la mig runt 22.15 snåret och somnade..
Drömde dock så himla mycket mardrömmar att jag tillslut vaknade och inte vågade somna om.
Jag väckte min stackars trötta sambo som la sig och höll om mig och sa att jag skulle försöka blunda och somna om.. Var dock livrädd så var sjukt svårt.. Somnade tillslut om och vaknar 7.10 och var död.
Jag var så trött.. Så gick upp och släppte ut katten utomhus som står och skriker så fort hon inte får gå ut.
Och sen somnade jag om till 9.20.. rätt dumt för nu har jag huvudvärk av att jag sovit för mycket.
men men..

Ska på anställningsintervju den 7/2, skit kul! Idag ska jag plugga och sen röra mig ner till okle och hämta ut lite paket:) Alltid lika roligt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: