1 2 3

2011-07-30 - 08:41:57 / Cissi möter världen
Mina planer att resa långväga sket sig lite grand,
upptäckte att jag behövde städa och att jag ville inreda klart här.
Inte klar ännu, tar sin lilla tid men som sagt det går framåt.

Drömde en märklig dröm inatt igen, drömde om en person jag träffat för ett tag sen
drömmen var näst intill verklig vilket gjorde att när jag vaknade tittade jag mig omkring
och förstod inte varför jag somnat själv. Tills jag vaknade i nattmössan och förstod att det var en dröm.

Har nu druckit mitt kaffe och proviva mango,
åt även två smörgåsar en med ost och en med salami. Försöker göra mig av med allt bröd
i frysen så jag inte ska kunna ha de sen. Ska ge bort min pasta/ris till mamma och
sen så blir det lite nyttigare i mig. Är rätt nyttig nu för äter rätt sällan men äter jag vill jag äta nyttigare.
Igår lagade jag lövbiff med touch of chili och till det hade jag en grönsallad med
oliver och fetaost i. Det var riktigt smarrigt!
time to go...
PoK
1 Kommentarer
Nathalie Nyrén

Okej :D

2011-07-30 @ 19:21:56
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: