John Blund?

2011-07-25 - 06:00:03 / Mellan himmel o jord
Blev dissad av John Blund inatt *inte okey* trcker på ogilla knappen.
Vet inte om det är pågrund av mitt höga endorfinrus eller om det var att jag sov halva dagen
igår som gjorde att han aldrig dök upp.. Tittade på klockan två ggr i timman,
tills jag tillslut väntade in slutminuterna och klockan ringde..

Men nu har jag ätit en mastodont frukost bestående av:
Yoghurt med skalade hasselnötter
2 smörgåsar med makrill på
1 glas iskaffe
1 koffein tablett
2 tabletter b-vitamin.

En rejäl sockerkick blev det med andra ord på morgonen, mycket mer än ja brukar äta. Men behövdes en morgon som denna. *ler*

Lunchen är packad och klar:
Havregrynsgröt (eller ja de blir havregrynsgröt)
Banan
och Torkade blåbär/granatäpple och russin.

See ya!
PoK
Remember there's a life to live
You know you gotta live your lif<3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: