Flärpan jag en gång var..

2011-07-05 - 00:26:33 / Orden från mig

Ett utdrag ur ett brev som skrevs..
Du får mig att bli trygg, att få mig att känna mig säker. Jag älskar dig och jag vill inte vara med någon annan människa, det vet jag. Jag har vetat det enda sen första gången jag följde med och träffade din syster och barnen för första gången. Jag och minsta pojken satt och tittade på varandra i något som kändes som evigheter, sen tittade jag på dig och den blicken du gav mig och det du viskade till mig sen i soffan när vi såg deras bröllopsfilm. Jag visste redan då att det kommer vara du och jag, det finns bara du och jag.





But don't you remember?
Don't you remember?
The reason you loved me before,
Baby, please remember me once more,

When was the last time you thought of me?

Or have you completely erased me from your memory?
I often think about where I went wrong,
The more I do, the less I know,



Finns jag kvar inom dig, finns tanken på mig kvar?
Jag vet att du är lycklig nu, lycklig med hon den andra.
En substitut för mig, en rebound.
Jag har ingen rebound, ingen substitut. Ingen att låtsas vara kär i,
ingen att få känslor för. För jag vill inte ha känslor för någon annan än dig.
Det trodde du nog aldrig om mig, du visste nog inte hur stark min kärlek till dig var.
Allt jag hade kunnat gjort för dig, om du bara hade vetat.

Förlåt för att jag saknar dig, det börjar bli rätt lönlöst.
Förlåt för att du kretsar inom mig, kretar i mitt system.
Tänker inte be om ursäkt för mina känslor till dig,
skulle bara vilja att du bekräftade dem.
/Din flärpa
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: