17 timmars arbets dag

2011-06-03 - 22:49:01 / Lite jaa
Kom precis hem efter en 17timmars arbetsdag, eller ja 16 om jag räknar bort min timmas rast..
Gick 7-22 idag och det känns lite i huvudet kan jag lova.
Gör allt för att få till mina timmar och det får gå som det går så länge jag klarar mig
och att jag behåller min egen hälsa dvs.
Ser framemot imorn då jag har sovmorgon! Tänker sova enda till klockan 9, för sen ska jag ner på stan och shoppa en ny bikini som jag gått och sneglat på ett bra tag nu.

Vill sen ta mig vidare någonstans och sola, ska bli hela 29grader imorn enligt väder rapporten.
Tippar väl på en dag som denna då Nyköping mätte upp tll 27 grader i solen.
HÄRLIGT HÄRLIGT!
Bestämde mig för att bli ledig imorn för att just få bara vila och sen köra ett till dubbelpass i veckan.
Det ska nog gå!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: