Det tar tid att förstå...

2011-06-30 - 16:58:01 / Mellan himmel o jord
Råkade ta sovmorgon imorse till halv 6, därav blev det inget morgonblogg inlägg.
Så ett eftermiddagsinlägg får ni.
Idag är det återigen varmt, riktigt varmt. Skulle såå vilja bada men nej.
Ska snart åka och köpa min soffa, nice med ett komplett vardagsrum.

Stör mig fortfarande på mig själv, på hur man funkar.
Pratade med en annan undersköterska på jobbet, gled in på hur ja bor osv.
Började meningen med "vi" ändrade snabbt till "jag".
Jag är det ju. Bara jag.
Det tar bara tid för gärnan att ställa om. Men det kommer.

1 Kommentarer
m y y s a n ♥

sv. hehe, ja precis! :) håller med!

det är superfint med mig, och själv då ? kram

2011-07-02 @ 14:08:18
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: