Lååång dag

2011-06-21 - 21:20:57 / Mellan himmel o jord
Dagen idag har varit rätt rolig och rätt intressant.
Rätt lugn om man jämför med lördagen som började med en del dödsfall och hjärtinfarkter och annat akut och kris..
Men idag har jag hunnit med mitt, haft kul och blivit uppskattad.
Välbehövligt!

Direkt efter jobbet åkte jag och köpte en micro då jag inte hade någon.
Har en hel del att köpa vilket nu i efterhand kan störa mig lite att ja inte tog med mer saker.
Men så är det, lätt att vara efterklok.

Högst på listan står iallafall Soffan, Tv och surroundsystem, sen blir det väl kaffebryggare och lite annat smått o gott, fylla upp skåpen med porslin, glas, och även lite tavlor som ja knappt har några heller..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: