När man bara fortsätter

2011-06-26 - 23:21:32 / Mellan himmel o jord
Det finns människor som gör avtryck på en, eller ska man säga i en.
Jag vet inte. Människor som på något sätt påverkar ens beslut man tar,
ens sätt att ställa en fråga eller ett sätt att ge ett svar.
Inte det att jag ändrar mig likt en kameljont utan mer det att människor påverkar än
att bli bättre och sämmre, att bli en del av något annat.
Jag tycker om människors påverkan när den är positiv, men inte den negativa delen..
Men det är ett givande och tagande. Jag påverkar människor positivt, jag påverkar dem negativt.
Vi alla är en del av något, något mer.


Sover på soffan inatt, vågar inte sova i min tomma ekande lägenhet, en annan dag!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: