Nobody Taught Me to Quit

2011-06-28 - 05:47:44 / Cissi möter världen
Pigg och glad så här 05.40 på morgonen, mjo tjena..
Somnade runt 23.30 och sov faktiskt rätt skönt i min nya säng!
Nu dricker jag Iskaffe (finns det något godare en varm sommardag?) och äter smörgås samt dricker yoghurt.
Idag ska jag gå första dagen som "riktig" uska alltså ingen mera inskolning! yey!
Lite scary men kommer nog gå toppen, skulle inte förvåna mig dock om jag blir grön färg som jag aldrig vart,
eller gul och ha köket för första gången. Men men det löser sig. Ska dock knalla i mina nya "balansskoe" som ska avlasta rygg och knän, det kan bli interessant med balansen!

Börjar smått se framemot helgen då fina Isabelle förmodligen kommer ner och spenderar en natt med mig i nya lägenheten, och sen ser jag fram emot ett möte men det får förbli hemligt tillsvidare :)

Måste verkligen se till o fixa en kamera snart o få in lite bilder, råkat fått en spricka i digitalkameran, så
blir att köpa en ny. Men först köpa soffa och ljudsystem och alla köksprylar sen så!
Så ni får stå ut med gammla bilder och kassa mobil bilder.. Haha


Badade tre gånger i havet igår, riktigt skönt!
Detta är från Egypten -10
3 Kommentarer
Marcela

sv: Japp det blev Sjösa. :) Vi får dra ut snart om du har tid <3



Låter som att du har fullt upp nu!

2011-06-28 @ 06:19:07
URL: http://mdiaz.blogg.se/
Tommy

Sv: Tack så jätte mycket! Allt super bra här .. Hur är det själv?

2011-06-28 @ 08:47:55
URL: http://tommytott.blogg.se/
A Meths

hoppas dagen går kanon! jag tror på dig, du fixar det där!

Kram på dig!



Svar: Midsommar blev med vännerna och sen på lördagen var jag med familjen och grannarna:) riktigt mysigt och trevligt måste jag säga, hur var din midsommar?



Just nu börjar jag må bättre, bara allergin som spökar just nu och det är så skönt att vara ledig på riktigt, dock drömmer jag om skolan flera gånger i veckan, fast det är klart, jag drömmer säkert 4 drömmar per natt... helt sjukt!

2011-06-28 @ 11:09:01
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: