One final say...

2011-06-26 - 16:14:23 / Mellan himmel o jord
Haft en super mysig natt i vagnhärad, umgåtts med trevliga människor
druckit gott rosé i kvällssolen på altanen och busat med små busfrön!
Gillas skarpt! Blir nog fler vändor i vagnhärad känner jag rent spontant.

har fortfarande inte flyttat klart, sitter i brors lägenhet men en massa lådor, väskor, sopsäckar
med saker, men känner inte alls för att flytta upp allt.. Känner mig så ensam.
Men tror saker kommer vända, det är pågång..
Känner att mitt humör blir så mycket bättre nu när ja inte har kontakt med en viss person.
Och när ja slipper höra saker som händer.

Jag kommer fixa det galant, kommer bli en grym obotlig singel i min nya 2a! :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: