Trött...

2011-06-25 - 11:49:44 / Cissi möter världen
Landade hemma vid halv 5 imorse, var en rätt kul kväll.
Förutom att jag spenderade små timmarna med att städa en våning på ett företag.
haha. Men vad gör man inte för att vara snäll när min kompanjon bastade med annat folk.
Var även en sväng på skeppsbron där det faktiskt var riktigt kul.

Nu måste ja få i mig frukost och sen blir det att ladda musklerna för lite flytt.
My place! My own fucking place!

Detta var min outfit igår, kommer en ny bild senare när jag får tiden att sitta ner o lägga in den! En uppskattad klänning/kjol var det. 3 random people på krogen kom fram och gav beröm för hur söt den var och hur snygg jag var haha.. Och tilläggas att alla var inte skitfulla haha...

See you on the darkside!
1 Kommentarer
Lisen

Det var ju en supersnygg klänning! Nu är jag avis!

Du är ju grymt söt! :)

Ta hand om dig!

2011-06-26 @ 11:56:40
URL: http://kentsdotter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: