Varför är det upp till mig?

2011-06-20 - 09:22:27 / Mellan himmel o jord
Dagens att göra:

Min enda lediga dag tänker jag pyssla med följande..

  • Damsuga/torka golven
  • Powerwalk/löpträna
  • Lunch med mamma
  • Åka och handla
  • Göra matlåda

I'm alive but I'm losing all my drive
Cause everything we've been through
And everything about you
Seemed to be a lie
A guiltless twisted lie
It made me learn to hate you
Or hate myself for letting it pass by
All I had to say is goodbye
We're better off this way
Every couple nights or so
You know you pop into my dreams
I just can't get rid of you like you got rid of me
1 Kommentarer
Viktoriae - En må bra blogg

Har jag skrivit att jag är väldans förtjust i din rosett längst ner på din blogg? Den är jättefin!:)



Vi är då två som ska vara duktiga idag då? Fast jag har bara plockat undan och så.. men ibland är det smått som är stort i mina ögon.. beroende på situaton :)



kram

2011-06-20 @ 13:35:41
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: