Ett jag och ett mig

2011-03-02 - 19:10:43 / Orden från mig
Jag tänder alla ljusen för att få dig att se, men sen vågar jag inte säga vad jag  känner.
"Ska det vara så jävla svårt att öppna munnen och prata?"
En ständig dialog med mig själv, jag blir aldrig nöjd, jag blir aldrig stolt.
Jag vill att alla andra ska se glädjen i mig, men hur kan dom när jag tamefan inte ens ser den själv.
Denna inre monolog i hjärnan, ibland rusar tankarna ibland byts det ut till en dialog där mitt ego-jag och mitt skuld jag talar. Det är ingen bra kombination.
"Jag borde fatta, jag borde inse" "inse vaddå?, vad är det nu som är fel" Orden fortsätter eka, varför ska det vara så svårt att få fram något, är det för att jag egentligen inte har något att säga, att jag egentligen är en människa utan vettiga åsikter.. Nu kom skuld-jaget fram igen.. SUCK.

2 Kommentarer
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- ska du köpa?

2011-03-02 @ 19:16:25
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- ok, annars försöker jag fixa en rabbat kod hos henne. Ska jag säga till om jag får en?

2011-03-02 @ 19:25:22
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: