These arms will not be taught to need another's

2011-03-25 - 22:55:48 / Kärlek


Mitt hjärta tog en studs när jag såg denna bild igen..
Så lycklig när jag ser dig, när jag ser oss.
Vackra underbara människa.




Jag kommer kedja fast mig i väggarna, jag kommer trotsa dig.
Jag vet att det ska vara du & jag, det är menat att vara vi.
Jag tänker inte lämna det pga av det här, jag är inte är värd det,
du är inte värd det och vi, oss är inte värda att lämnas såhär.
Jag vet att jag inte kan påverka dig, att du inte läser att du blir arg och besviken
Men jag kommer kämpa älskling, jag kommer kämpa tills mina knän blör.
mina fingrar går sönder och min röst trasar samman.
Alla kan göra misstag och alla kan göra fel.
Jag kommer kämpa för dig, för oss.
Vi är the special two....
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: