When I say that I'll miss you, I am missing you

2011-03-27 - 00:39:58 / Kärlek
before you get the change
don’t take away my memories
before you leave me now..

Du är den enda som jag tänker på, den enda som jag nånsin kommer känna för.
Min älskade, dina ögon är det enda jag ser när jag blundar.
Dina händer som rör mig över höfterna, fan vad jag älskar dig,



We will only need eachother, our hands will not be thaught to need anothers, cause we are the special two



Jag vet att det inte spelar någon roll vad jag säger/inte säger eller gör,
men ingen ta det ifrån mig, ingen kan ta mina känslor ifrån mig.
Jag älskar dig lika mycket igår som idag, som för ett år sen som för två år sen..

1 Kommentarer
Aya badawi- Sweet 18! ♥

åh vilken fin text..

2011-03-27 @ 01:29:10
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: