<3

2011-05-27 - 17:56:09 / Kärlek

En vacker men kall dag på femöre...


En varmare dag på en varmare breddgrad...

Tror det var 1 julen..Har en hel del bilder härifrån. Men får bli på den stora granen.

Jag tror att minnen är glädje, även om det finns negativa minnen med.
Jag ser det inte som självplågeri att gå igenom alla bilder om och om igen,
jag ser det som tillbaka blickar på mitt liv, på ett liv jag faktiskt älskade.

Jag har inget ont att säga om dig, inte om någon.
Du är en av de finaste människor jag träffat och det står jag fast vid. <3
1 Kommentarer
A Meths

När jag läser om alla dina fina inlägg, om hur du tänker och känner så tänker jag alltid på låten "adele - someone like you " jag vet inte egentligen varför, men den kommer upp i huvudet varje gång.



Kram på dig!

2011-05-29 @ 14:53:18
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: