Det är visst maj

2011-05-02 - 10:34:36 / Cissi möter världen
Godmorgon på er..
Eller ja det är ju snart lunch.
Skulle skriva tenta imorse i Kvantitativ metodteori. Men efter lite tårar under natten och
morgon chocken av att vakna ensam igen gjorde att jag deppade ihop och sov vidare.
Sjuka jävla kropp. När jag inte ens tänker på "min man" så dyker han upp i drömmar och jag gråter.
Ush och fy och blä.

Idag jobbar jag eftermiddag vilket ska bli skönt, då blir jag ruskigt trött på kvällen när jag kommer hem
och sover direkt för att sen gå upp på ett förmiddagspass.
Har fortfarande ont i halsen, vilket gör att jag har tagit det som en dålig anledning till att inte jogga.
Men har inte legat på latsidan egentligen. Har bara inte ätit på nåra dygn och gått ut och gått.. Hälsosamt? NEJ!
Ändring? JA tack!


Snart är det dags att packa lilla väskan för 3 dagars weekend i Sardinien.
Ska bli skönt. Dock lite nervös eftersom jag egentligen inte känner många av dom som ska med. Egentligen bara min klasskompis sen gymnasiet jag känner.
Men som sagt i helgen gick jag till en grillfest där jag kände en enda människa och hade sjukt trevligt med allt sällskap.

I Dare Myself To Live!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: