Freakin worthless

2011-05-22 - 17:59:00 / Mellan himmel o jord
Så jävla värdelöst och patetiskt allt är,
så jävla sjukt förbannad jag blir.
Över mig själv, över hur ont det gör
och framförallt över hur jävla blinda alla verkar vara.
Eller så är det väl inte ens blindhet utan mera de tycker de är rätt.
Men tyck det då.
Fan vad ledsen jag är, och blir.

Men lila trött som jag är på att vara ledsen, lika trött är jag på att bara sitta still.
Det här med att bara vara är inte nånting för mig.
Så alla tips är välkomna på vad man kan göra när man i princip bara kan ligga eller sitta i samma ställning
i drygt 2veckor till. Plugga är ett faktum men sen då?
Och vad äter man om man inte får röra sig alls i princip,
kommer matvägra om jag går upp i vikt.. så äre bara..
Men nu är jag arg igen, och lite jävlar anamma är bra när man ska läka.
Så hoppas jag läker fortare nu!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: