Give me more pills to swallow!

2011-05-12 - 14:46:19 / Lite jaa
Har ni någon varit med om något så otroligt ironiskt,
ni vet när ni har skit bra planer till helgen på saker man vill och ska göra och man tycker
det ska bli otroligt kul och att man nästan längtat?
Och sen grusas dom planerna rakt av, eller att man blir sjuk och inte vet om man kommer kunna fixa det..
Mjo welcome to my world..

Halsflussen är än så länge inte bättre, har förtvivlat ont i halsen och vi ska inte prata om när jag hostar.. ueck!
Har dessutom fått en allergisk reaktion på antibiotka helvetet.. så har fått nässelutslag på benen..
Helt ofarligt, ser ut som soleksem och kliar satan.. men ändå..känner mig inte direkt vacker.
Väntar på att jag ska bryta benet eller varför inte bli överkörd av tåget eller få en anafalaktisk chock.
Nu är jag mjäkig och ynklig men fan, måste bli frisk nuuu.

Solens strålar har värmt på balkongen på mig idag, mina fräknar över näsan o kinderna har börjat kika fram
och jag börjar få färg. 2veckor kvar till Italien, känns rätt nice faktiskt..
Lär dricka en och annan GinTonic då! mums!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: