Hellweek

2011-05-23 - 15:28:32 / Cissi möter världen


Såhär ser min vecka ut, den efterlängtade Italien resan som skulle blivit av på onsdag
blir inte av för min del... Jag är för dålig för det, eller jag har för ont snarare.
Så hela min vecka kommer spenderas i en lägenhet eller på balkongen till lägenheten.
Med förhoppning att jag tar tag i pluggandet, och försöker att inte stressa sönder med alla måsten jag kommer ha när jag blir frisk.. Kan ta 2-3veckor innan ja frisknar till, räknar man med förra veckan då så hopppas jag att detta är sista veckan av Hellweek! Men nej jag är inte bitter =)
1 Kommentarer
A Meths

Men fy så jobbigt, Får jag fråga vad det är som gör så ont?

Kramar på dig, söta du!



Svar: jag försöker vara positiv, även om jag kryper lite på knäna. men jag måste bli klar!

2011-05-23 @ 18:42:45
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: