Husets vita...

2011-05-01 - 17:01:53 / Mellan himmel o jord
Jag mår som jag förtjänar idag.
Jävligt dåligt med andra ord.

Dumt att dricka en flaska vin på en tom mage,
jag kan säga vad som händer.. Man spry.
Gigantiskt mkt av det som inte finns i kroppen. Men jag är inte bitter för det.
Hade en helt underbar kväll igår med skratt och nytt folk och trevliga människor och gosiga människor. Så jag klagar inte alls.
Däremot behövde jag ju inte blivit så onykter att jag inte var hemma förän 5-6 imorse och sen skulle upp vid 10 för att åka till underbara lillasyster som fyllde år.



I start to pretend that Im someone else, untouchable, unreachable, unbreakable.
I won't feel shame for how things ended, I won't feel anger. Cause you don't, you are so f*cking happy.
So lets be happy together!
1 Kommentarer
sofie

sv: hihi tack :D

ställ gärna frågor i frågestunden!

2011-05-01 @ 20:12:08
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: