Led astray...

2011-05-05 - 22:16:40 / Träning och kost
Jag har ätit idag... Tycker thinspo kan vara fint, och är ingen själv... sen att mitt ätmönster är rubbat tack vare mitt psyke.. men jag äter.. End of Discussion...


Frukost: 1,5 dl lätt mjök
Lunch: ½dl kokt pasta ½dl köttfärsås
Mellis: 1 äpple
Middag: 2 mörka smörgåsar en med ost och gurka samt en med salami och gurka
Kvällsmällis: 3st 5x5cm mini pizza...
Dagens vätska: 2 koppar kaffe med lite mjölk.. 4 liter vatten om inte mer
Dagens Motion: ca 25000 steg på praktiken, samt en kort promenad på 3km..

I know you don't need me anymore, I know you don't want me..
But then again, just because I know doesnt mean I feel it inside..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: