Nothing is enough

2011-05-09 - 20:24:34 / Mellan himmel o jord
Ska kika på Sverige - Canada nu på hockey. Känner att mitt humör dock dalar mer och mer.
Vad har hänt, vad har jag gjort?
Det är dumt att findera. Jag kommer aldrig få tillbaka dig ändå. Mina broar är brända..

Det är sommar ute idag iallafall, jobbade mellan 06.45-16.15 ungefär, träffade sen Madde bus och tog en powerwalk på ca 8km.. Sen blev det hem och käka tonfiskröra och sallad.. Och nu äter jag en bit marabou choklad..
Duktigt att jag äter skit.. Men men.. Drack smootihe och äpple på lunchen.

Cause tonight, I wanna do everything tonight.
Cause we might not get tomorrow.........
1 Kommentarer
xoxo beccah schilling

Grymt fiin blogg

Titta gärna in på min blogg

Om du vill ?

Allt bra ?



xoxo Rebecca

2011-05-09 @ 22:24:01
URL: http://beccaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: