Riskaka med Ostsmak

2011-05-25 - 15:47:32 / Mellan himmel o jord
Har inte uppdaterat på länge nu, känns som om jag mest sover sen jag fick den nya medicinen.
Jag har dessutom fått tillbaka febern igen.
Imorse hände något rätt sjukt, gick upp för tredje gången runt 9 för att duscha.
Jag stod i duschen och helt plötsligt försvinner min syn, allt blir svart och suddigt.
Jag tar tag i "stödräcke" i duschen och försöker ta mig därifrån.
Blir helt snurrig och synen är fortfarande helt cloudy. Tror ni inte jag trillar i backen i hallen?
Ajajaj. Blåmärke på högerarmen för den tog jag mot mig med... Kryper sen tillbaka till soffan
och toksomnar eller om jag nu tuppar av i nästintill 2 timmar.

Har jag sagt att jag börjar bli trött på att vara sjuk?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: