Solo

2011-05-29 - 14:06:12 / Cissi möter världen
Blir hemma idag och imorn från praktiken, vilket innebär en skön vecka för mig sen NOT.
Planeringen är att köra dubbelpass ons/tors/fre.. och sen köra söndagen som normalt.
Vet inte om jag får detta men kan ju alltid höra med dom..

Just nu har jag städat, blir en hel del skit efter 2veckor på soffa måste jag säga
och speciellt när jag inte kunnat böja mig ner på 2veckor så allt som vart på golvet har legat där.
Men nu är de borta.
Tvättar även åt mamma och mig. Konstigt nog orkar jag det men jag orkar inte gå så mycket vilket gör att jag inte kan jobba ännu..
Imorn ska jag skriva på hyreskontrakt för min nya egna lägenhet! En 2a på ca 60kvm. :)
Kommer nog blir bra, tror jag. Livrädd men det är väl så det är.
Nu känns allt så definitift.

Kvällen och morgondagen måste jag ägna åt flera timmars hemtenta plugg. Jippi!
3 hemtentor att skriva på två veckor, + 2 vanliga salstentor. Got to love being behind schedule!
1 Kommentarer
Vera

SVAR: aaarå,vad är din favoritfärg? :)

2011-05-29 @ 18:24:16
URL: http://verastudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: